Kolekcia adidas RAIN.RDY obsahuje obuv a bundy, ktoré by vás mali udržať v suchu aj v extrémne vlhkom počasí. Položky, ktoré majú túto technológiu, sú vodeodolné, vetruvzdorne a extrémne priedušné, takže si aktivity užijete bez obáv z dažďa. Všetky modely RAIN.RDY si prezrite TU.
V rámci projektu EcoVision vyberáme ekologické modely známych značiek vyrobené z recyklovaných, vegánskych, biologicky rozložiteľných a iných materiálov, ktoré prispievajú k ochrane a zachovaniu životného prostredia.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Bunda adidas Terrex Multi 2L Rain.Rdy je všestranná pánska outdoorová bunda vyrobená z recyklovaných materiálov.
Prekonajte lejaky s našou novou bundou, ktorá odolá dažďu a udrží vás v suchu aj v tých najhorších poveternostných podmienkach. Táto inovatívna bunda poskytuje nepremokavú aj priedušnú ochranu a je ideálna na celodenné túry, výlety do prírody aj každodenné aktivity v meste. Sme hrdí na to, že tento výrobok je vyrobený zo 100 % recyklovaných materiálov. To pomáha chrániť životné prostredie a znižovať našu uhlíkovú stopu. Veríme, že aj malé kroky môžu mať veľký vplyv, a táto bunda je skvelým príkladom toho, ako môžeme spojiť funkčnosť s udržateľnosťou. Nenechajte sa zaskočiť nepriaznivým počasím - s našou nepremokavou bundou vyrobenou z recyklovaných materiálov budete vždy pripravení na všetko. Vyskúšajte kombináciu pohodlia, odolnosti a starostlivosti o planétu v jednom.
Špecifikácia:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Bundy |
Farba | Čierna |
POHLAVIE | Muži |
Značka | adidas |
ŠPORT | Outdoor |
VEK | Dospelí |
Kolekcia | Performance |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podľa všitého všitého štítku |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Povinné cookies umožňujú používanie stránky tým, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia na stránke a prístup do chránených oblastí. Sport Vision používa súbory cookie, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky, aby sme umožnili určité technické funkcie a poskytli vám tak pozitívnu používateľskú skúsenosť.
Anonymným zhromažďovaním a odosielaním údajov pomáhajú štatistické súbory cookies vlastníkom stránok pochopiť, ako návštevníci interagujú s webom. Ide o súbory cookies, ktoré umožňujú spoločnosti Sport Vision využívať webovú analytiku, t. j. analyzovať používanie našich stránok a merať návštevnosť, ktoré spoločnosť Sport Vision vykonáva s cieľom zlepšiť kvalitu a obsah ponúkaných služieb.
Anonymným zhromažďovaním a odosielaním údajov pomáhajú štatistické súbory cookies vlastníkom stránok pochopiť, ako návštevníci interagujú s webom. Ide o súbory cookies, ktoré umožňujú spoločnosti Sport Vision využívať webovú analytiku, t. j. analyzovať používanie našich stránok a merať návštevnosť, ktoré spoločnosť Sport Vision vykonáva s cieľom zlepšiť kvalitu a obsah ponúkaných služieb.