Zľava 20 % na vybraný tovar
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Kulich s nášivkou Vans.
Značka, ktorá je dnes známa ako Vans, bola pôvodne založená v roku 1966 ako Van Doren Rubber Company. Zrodila sa zo skromných začiatkov v Anaheime v Kalifornii. Bratia Paul a James Van Dorenovci a ich priatelia mali záujem poskytovať obuv zákazníkom v Kalifornii bez toho, aby ju predávali veľkoobchodne maloobchodníkom. Od svojich konkurentov sa odlišovali práve tým, že obuv sa dala kúpiť takmer priamo z továrne. Ich prvým modelom bola obuv Vans Authentic, ktorá je dnes známa po celom svete. Vychádzali z jednoduchej konštrukcie obuvi s identickým plátenným zvrškom.
Po tom, čo zákazníci dostávali sťažnosti na praskanie medzipodrážky, spoločnosť Vans zaviedla dnes už ikonickú patentovanú gumovú podrážku waffle pre lepšiu odolnosť. Rýchlo sa ukázalo, že topánky sú vhodné na skateboarding, a v roku 1976 vznikla prvá špeciálna kolekcia skateboardovej obuvi, za ktorej vzhľadom a funkčnosťou stáli skateboardisti Tony Alva a Stacey Peralta. Potom prišli modely vhodné pre BMX a neskôr aj pre basketbal.
Povinné cookies umožňujú používanie stránky tým, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia na stránke a prístup do chránených oblastí. Sport Vision používa súbory cookie, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky, aby sme umožnili určité technické funkcie a poskytli vám tak pozitívnu používateľskú skúsenosť.
Anonymným zhromažďovaním a odosielaním údajov pomáhajú štatistické súbory cookies vlastníkom stránok pochopiť, ako návštevníci interagujú s webom. Ide o súbory cookies, ktoré umožňujú spoločnosti Sport Vision využívať webovú analytiku, t. j. analyzovať používanie našich stránok a merať návštevnosť, ktoré spoločnosť Sport Vision vykonáva s cieľom zlepšiť kvalitu a obsah ponúkaných služieb.
Anonymným zhromažďovaním a odosielaním údajov pomáhajú štatistické súbory cookies vlastníkom stránok pochopiť, ako návštevníci interagujú s webom. Ide o súbory cookies, ktoré umožňujú spoločnosti Sport Vision využívať webovú analytiku, t. j. analyzovať používanie našich stránok a merať návštevnosť, ktoré spoločnosť Sport Vision vykonáva s cieľom zlepšiť kvalitu a obsah ponúkaných služieb.