Zľava 20 % na vybraný tovar
V rámci projektu EcoVision vyberáme ekologické modely známych značiek vyrobené z recyklovaných, vegánskych, biologicky rozložiteľných a iných materiálov, ktoré prispievajú k ochrane a zachovaniu životného prostredia.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Dámske jednodielne športové plavky adidas Mid 3-Stripes sú určené pre aktívne dámy s vášňou pre plávanie.
Vstúpte do sveta letnej zábavy s našimi klasickými športovými plavkami! Spájajú v sebe pohodlie a elegantný dizajn a poskytujú vám voľnosť pohybu, či už si užívate slnko na pláži, alebo sa venujete športovým aktivitám. Vďaka redukovaným a jednoduchým líniám ponúkajú naše plavky ideálne pohodlie pre všetky vaše letné radovánky. Môžete si byť istí, že v nich budete pohodlne relaxovať alebo hrať plážový volejbal bez toho, aby vás čokoľvek obmedzovalo. Sú vyrobené z tkaniny odolnej voči chlóru a recyklovaného materiálu ECONIL®, takže sú nielen šetrné k životnému prostrediu, ale aj dokonale zvýraznia vašu postavu. Mimoriadne mäkký materiál a výstrih do V na chrbte zaručujú, že nielen skvele vyzerajú, ale aj perfektne sedia a poskytujú vám skvelý pocit v bazéne. Vďaka našim slávnym trom prúžkom na bokoch poviete okoliu na pláži, že ste si vybrali kvalitu a štýl našej obľúbenej značky. Doprajte si teda letné radovánky s našimi športovými plavkami a nechajte sa unášať pohodlím a eleganciou, ktoré vám naše výrobky poskytnú!
Špecifikácia:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Jednodielne plavky |
Farba | Čierna |
POHLAVIE | Ženy |
Značka | adidas |
ŠPORT | Plávanie |
VEK | Dospelí |
Kolekcia | Performance |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podľa všitého všitého štítku |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Povinné cookies umožňujú používanie stránky tým, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia na stránke a prístup do chránených oblastí. Sport Vision používa súbory cookie, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky, aby sme umožnili určité technické funkcie a poskytli vám tak pozitívnu používateľskú skúsenosť.
Anonymným zhromažďovaním a odosielaním údajov pomáhajú štatistické súbory cookies vlastníkom stránok pochopiť, ako návštevníci interagujú s webom. Ide o súbory cookies, ktoré umožňujú spoločnosti Sport Vision využívať webovú analytiku, t. j. analyzovať používanie našich stránok a merať návštevnosť, ktoré spoločnosť Sport Vision vykonáva s cieľom zlepšiť kvalitu a obsah ponúkaných služieb.
Anonymným zhromažďovaním a odosielaním údajov pomáhajú štatistické súbory cookies vlastníkom stránok pochopiť, ako návštevníci interagujú s webom. Ide o súbory cookies, ktoré umožňujú spoločnosti Sport Vision využívať webovú analytiku, t. j. analyzovať používanie našich stránok a merať návštevnosť, ktoré spoločnosť Sport Vision vykonáva s cieľom zlepšiť kvalitu a obsah ponúkaných služieb.