Zľava 20 % na vybraný tovar
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
adidas Future je dámska mikina s kapucňou, ktorá sa stane vaším obľúbeným kúskom oblečenia bez ohľadu na to, akú činnosť práve vykonávate.
Dámska mikina adidas Future Icons spája dokonalé pohodlie s výrazným štýlom. Plyšová zmes bavlny šetrná k planéte poskytuje luxusný pocit a zároveň podporuje zodpovedný prístup k výrobe oblečenia. Tri pruhy okolo rukávov sú charakteristickým znakom značky adidas a dodávajú mikine svieži a ikonický vzhľad. Voľný strih a nastaviteľná kapucňa zaručujú neobmedzený pohyb a pohodlie, či už ste v pohybe alebo relaxujete. Táto mikina je nielen bez námahy elegantná, ale aj mimoriadne všestranná a dokonale zapadne do vášho každodenného života. Rozhodnutie použiť na výrobu tejto mikiny recyklované materiály svedčí o záväzku značky k zodpovednej výrobe a znižovaniu jej vplyvu na životné prostredie. Používaním obnoviteľných zdrojov a minimalizáciou odpadu sa snažíme o budúcnosť s menším negatívnym vplyvom na životné prostredie. S touto mikinou nielen podporíte udržateľnosť, ale zároveň si osvojíte osobitý štýl a maximálne pohodlie.
Špecifikácia:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Mikiny |
Farba | Ružová |
Pohlavie | Ženy |
Značka | adidas |
Šport | Lifestyle |
Vek | Dospelí |
Kolekcia | Sportswear |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podľa všitého všitého štítku |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte s Obchodnými podmienkami a podmienkami predaja.