Zľava 20 % na vybraný tovar
V rámci projektu EcoVision vyberáme ekologické modely známych značiek vyrobené z recyklovaných, vegánskych, biologicky rozložiteľných a iných materiálov, ktoré prispievajú k ochrane a zachovaniu životného prostredia.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Dámska mikina adidas Tiro je dôkazom, že šport je životný štýl.
Uvoľnený strih a rukávy tejto mikiny zaručujú neobmedzenú voľnosť pohybu, takže je ideálna na aktivity vyžadujúce plný rozsah pohybu. Rebrované manžety na rukávoch a leme nielenže zabraňujú prenikaniu chladného vzduchu, ale zároveň udržujú všetko na svojom mieste, čo uvítate najmä pri pohybe. Logo adidas na tejto mikine jasne odkazuje na bohaté dedičstvo značky Tiro a predné vrecká sú praktickým prvkom na uloženie nevyhnutných vecí. Je len na vás, ako budete túto zaujímavú mikinu nosiť. Môžete ju nosiť rozopnutú cez tričko pre ležérnejší vzhľad, alebo ju zapnúť až po okraj pre krajší vzhľad. Táto mikina je vyrobená z celého radu recyklovaných materiálov, čím cenne prispieva k znižovaniu plastového odpadu. Získate nielen štýlový kúsok oblečenia, ale prispejete aj k udržateľnejšej budúcnosti.
Špecifikácia:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Mikiny |
Farba | Červená |
Pohlavie | Ženy |
Značka | adidas |
Šport | Lifestyle |
Vek | Dospelí |
Kolekcia | Sportswear |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podľa všitého všitého štítku |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte s Obchodnými podmienkami a podmienkami predaja.