Pre vrátenie tovaru postupuj podľa týchto krokov:

  1. Vyhľadanie objednávky: Najprv vyhľadaj objednávku pomocou čísla objednávky/zásielky a e-mailovej adresy, na ktorú bola objednávka vytvorená.
  2. Výber produktu na vrátenie: Vyber produkt, ktorý chceš vrátiť, zo zoznamu svojich objednávok.
  3. Výber dôvodu vrátenia: Zvoľ zodpovedajúci dôvod vrátenia, napríklad „produkt nezodpovedá popisu“, „chybný produkt“ alebo „malý produkt“.
  4. Voľba spôsobu vrátenia: Vyber si, ako chceš produkt vrátiť – či už osobne na predajni (v tomto prípade si vyber predajňu zo zoznamu) alebo prostredníctvom kuriérskej služby.
  5. Vyplnenie údajov: Ak bola objednávka na dobierku, zadaj všetky potrebné kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý ti bude platba vrátená. Ak si objednávku uhradil/a vopred, platba ti bude vrátená na kartu, ktorou si objednávku zaplatil/a.
  6. Vytvorenie žiadosti: Zaškrtni pole „Súhlasím so všeobecnými podmienkami“ a klikni na „Potvrdiť“. Systém automaticky vygeneruje číslo žiadosti, kód a informuje ťa o ďalších krokoch.

Akonáhle bude žiadosť vytvorená, dostaneš oznámenie o stave vrátenia a ďalších krokoch.