Pre vrátenie tovaru postupuj podľa týchto krokov:
- Vyhľadanie objednávky: Najprv vyhľadaj objednávku pomocou čísla objednávky/zásielky a e-mailovej adresy, na ktorú bola objednávka vytvorená.
- Výber produktu na vrátenie: Vyber produkt, ktorý chceš vrátiť, zo zoznamu svojich objednávok.
- Výber dôvodu vrátenia: Zvoľ zodpovedajúci dôvod vrátenia, napríklad „produkt nezodpovedá popisu“, „chybný produkt“ alebo „malý produkt“.
- Voľba spôsobu vrátenia: Vyber si, ako chceš produkt vrátiť – či už osobne na predajni (v tomto prípade si vyber predajňu zo zoznamu) alebo prostredníctvom kuriérskej služby.
- Vyplnenie údajov: Ak bola objednávka na dobierku, zadaj všetky potrebné kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý ti bude platba vrátená. Ak si objednávku uhradil/a vopred, platba ti bude vrátená na kartu, ktorou si objednávku zaplatil/a.
- Vytvorenie žiadosti: Zaškrtni pole „Súhlasím so všeobecnými podmienkami“ a klikni na „Potvrdiť“. Systém automaticky vygeneruje číslo žiadosti, kód a informuje ťa o ďalších krokoch.
Akonáhle bude žiadosť vytvorená, dostaneš oznámenie o stave vrátenia a ďalších krokoch.