-15 % na modely od top značiek
V rámci projektu EcoVision vyberáme ekologické modely známych značiek vyrobené z recyklovaných, vegánskych, biologicky rozložiteľných a iných materiálov, ktoré prispievajú k ochrane a zachovaniu životného prostredia.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Tenisky Alphatorsion 2.0
Vyťaž z tréningu maximum a ukáž, čo v tebe je. Začni skokmi na debnu, pokračuj šprintom po štyroch a zavŕš to sériou burpees. V týchto bežeckých teniskách adidas hravo zvládneš akékoľvek cvičenie. Vďaka spevňujúcemu dielu Torsion System podporujú chodidlo pri dynamických pohyboch vo všetkých smeroch, zatiaľ čo responzívne tlmenie Bounce zabezpečuje pohodlie pri každom kroku. Zvršok tohto produktu obsahuje 50% vysokofunkčného recyklovaného materiálu Primegreen. Pri výrobe nebol použitý nový polyester. Univerzálne bežecké tenisky, ktoré ti pomôžu dosiahnuť všetky tréningové ciele. Primegreen. Klasický strih. Zapínanie na šnúrky. Jemná priedušná konštrukcia. Spevňujúce vrstvy z materiálu TPU. Medzipodrážka Bounce a medzipodrážka z materiálu EVA s dvojitou hustotou.
Rozdiel medzi pätou a špičkou: 10 mm (päta: 20 mm, špička: 10 mm).
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Tenisky |
Farba | Čierna |
Pohlavie | Ženy |
Značka | adidas |
Šport | Beh |
Vek | Dospelí |
Kolekcia | Performance |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistite mäkkou a suchou kefou |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte s Obchodnými podmienkami a podmienkami predaja.